شرایط ۷ روز ضمانت بازگشت کالا

.

c

شرایط استفاده از ضمانت ۷ روزه ی بازگشت کالا :

  اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود. –  این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.
  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا همچون، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا )

  مغایرت داشتن کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیجی‌بایت به صورت تلفنی اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

  اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی‌ بایت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

  اگر مشتری از خرید خود منصرف شود !

  • انصراف از خرید توسط مشتری میبایست هر چه سریعتر به دفتر خدمات مشتریان اطلاع ، تا از ارسال کالا جلوگیری شود ودر صورت اطلاع بعد از ارسال ، کلیه هزینه های پستی از مشتری اخذ و وجه مربوطه به حساب شخص مربوطه برگشت داده خواهد شد
  • حداکثر زمان انصراف از خرید ۷ روز میباشد و در این حالت شرایط بازگرداندن کالای مربوطه در صورتیست که :

کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد

توجه : هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

تحویل کالا از مراکز حمل و نقل و یا پست به منزله تایید سلامت فیزیکی محصول توسط مشتری میباشد ودر صورتی که آسیب دیدگی در همان لحطه قابل مشاهده باشد ، مشتری میتواند از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید

کالا را به چه صورت ارسال کنیم ؟

ارسال کالا منوط به تماس تلفنی با دفتر خدمات مشتریان میباشد و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی و لوازم جانبی و همه اقلام مربوطه(حتی هدایای ارسالی) به همراه کالای اصلی ارسال شود.هرگونه سهل انگاری در ارسال کلیه اقلام مربوط به کالا ، باعث از دست رفتن زمان و به طبع ابطال رویه ۷ روز بازگشت کالا میشود

  اگر ساکن شهر مشهد هستید، برای هماهنگی ارسال پیک جهت تحویل گرفتن کالا، میتوانید با دیجی بایت تماس بگیرید.

هموطنان عزیز برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنند. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا(به جزمواردی همچون معیوب بودن و یا عدم تطبیق کالای ارسال شده با کالای ثبت شده) به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

متاسفانه مشاهده شده که برخی از مشتریان بر روی جعبه ، کاتالوگ وبروشورهای محصول اقدام به نوشتن (ویا برچسب زدن )ذکر مشکل ، آدرس ویا مواردی از این قبیل کرده اند . فلذا متذکر میشوم که نوشتن موارد فوق و مشابه باعث ابطال رویه بازگشت ۷ روزه کالا شده و هموطنان عزیز میبایست از طریق شرکت های گارانتی دهنده اقدام به بررسی کالای خریداری شده کنند .

در صورت نیاز، توضیحات خود را پشت فاکتور ارسالی همراه کالا و یا بر روی کاغذ جداگانه ای بنویسید.

 بسته خود را به آدرس  درج شده در سایت ارسال کنید

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌ بایت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده شرکت است.

 برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت دیجی‌بایت ارسال شود.

 در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی‌ بایت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌ بایت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان دیجی‌ بایت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ شرکت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، دیجی‌بایت تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

  اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و دیجی‌ بایت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری میدهد.

 پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دیجی بایت، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.

 کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط  شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت دیجی‌بایت هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری(به جز ایام تعطیل) در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

 از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی‌ بایت است.

این صفحه ممکن است در آینده مشمول اضافه شدن بندهایی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه میباشد

 

اشتراک در خبرنامه دیجی بایت

در خبرنامه دیجی بایت عضو شوید و از تازه ترين اخبار با خبر شويد

۰۵۱-۳۸۵۲۲۷۰۰