Xiaomi دومین عرضه کننده گجت های پوشیدنی در سه ماهه اول ۲۰۱۵ است

 

Xiaomi در حال حاضر تنها یک محصول با نام Mi Band در بازار ابزار های هوشمند پوشیدنی دارد. اما بر اساس آخرین گزارشی که توسط شرکت تحقیقات بازارIDC صورت گرفت توانسته عنوان دومین و بزرگترین فروشنده بازار در سه ماهه اول سال جاری را از آن خود کند.

http://digibyte.ir/wp-content/uploads/2015/06/xiaomi-mi-band-en.jpg

 
Xiaomi مجموعا۲٫۸ میلیون عدد از گجت های پوشیدنی را در این سه ماه فروخته و توانسته سهمی معادل با ۲۴٫۶ درصد از بازار را به خود اختصاص دهد.

wearable sales

اولین عنوان در جدول فروش گجت های پوشیدنی بهFitbit تعلق دارد که توانسته مجموعا ۳٫۹ میلیون عدد گجت پوشیدنی را به فروش برساند و ۳۴٫۲ درصد از سهام این بازار را به خود اختصاص داده است. علاوه بر Fitbit و Xiaomi، سه شرکت Garmin، سامسونگ و Jawbone به ترتیب با ۶٫۱، ۵٫۳ و ۴٫۴ درصد سهم، ۵ نام ابتدایی این جدول را به خود اختصاص می دهند و مجموعا ۱۱٫۴ میلیون گجت پوشیدنی را در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۵، به فروش رسانده اند. این در حالی است، که میزان فروش کلی گجت های پوشیدنی در دوره مشابه در سال گذشته برابر با ۳٫۸ میلیون دستگاه بوده و این رشد حدود ۳ برابری، نشان می دهد که این نسل جدید تکنولوژی به سرعت در حال فراگیر شدن در بین کاربران است.

البته، از آنجایی که هنوز چند هفته ای بیشتر از عرضه ساعت هوشمند اپل نمی گذرد، هنوز تاثیر این محصول اپل در بازار گجت های پوشیدنی مشخص نشده و انتظار داریم که Apple Watch به معیاری برای سنجش میزان محبوبیت سایر محصولات هم رده اش تبدیل شود و رقابت را در این بازار برای سایر تولید کنندگان سخت تر کند.

Xiaomi دومین عرضه کننده گجت های پوشیدنی در سه ماهه اول ۲۰۱۵ است

Xiaomi

 

تاریخ انتشار خبر : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

Facebookgoogle_plustwitter
اشتراک در خبرنامه دیجی بایت

در خبرنامه دیجی بایت عضو شوید و از تازه ترين اخبار با خبر شويد

۰۵۱-۳۸۵۲۲۷۰۰